Založ si blog

Print Marketing je stále živý

 

Print Marketing v digitálnom veku

V súčasnosti už viete nájsť všetko online. Časopisy, noviny, dokonca aj knihy, všetko prechádza do digitálnej podoby. Ako je potom možné, že je print-marketing stále živý? Obzvlášť keď predstavitelia marketingového odvetvia hlásajú „print je mŕtvy“. Napriek tomu je ale evidentné že tlač si drží svoje pozície aj v tejto digitálnej ére. Tu je zopár možných príčin, prečo je tomu tak:

 

Ľudia stále preferujú tradičnú poštu

Digitálna reklama je obrovským fenoménom. Je jednoducho aplikovateľná, rýchla a pomáha šetriť papier; no na rozdiel od papiera, digitál je jednoduchšie ignorovateľný. Väčšina ľudí po otvorení  poštovej schránky aspoň preletí cez doručený obsah, kdežto pri digitálnej reklame je veľká šanca že bude prehliadnutá. Stačí že správa vyzerá ako reklama a ľudia ju mažú bez otvorenia.

 

Tlač je večná

Neviem ako u Vás, no u mňa v poličke by sa našlo pár tematických časopisov datujúcich sa mesiacom vydania do 90tych rokov. Špecifické časopisy napr. s rôznym hobby obsahom sa bežne uchovávali, kolovali po kamarátoch a čítavali sa znovu a znovu. Občas každému dobre padne nebyť nalepený na obrazovke svojho smartfónu, ale prelistovať si fyzický papierový obsah a inšpirovať sa starými trendmi a zaspomínať si. Tlač je nezabudnuteľná.

 

Náš mozog preferuje print

S tak obrovským množstvom dát ako v súčasnej dobe, valiacich sa z kvanta digitálnych médií, nás aj naše mozgy tlačia k spracovaniu väčšieho objemu informácií, keď si listujeme v emailoch, sociálnych médiách apod.

Pri marketingovej činnosti, uvádzaní značky, produktu, alebo klienta je dôležitým faktorom aj aspekt printu. Stále platí že väčšie množstvo informácií zadržaných ľudským mozgom je prijatých z papiera, nie z obrazovky elektronického média.

 

Printová informácia vyžaduje pozornosť

Ustrážiť si dlhodobejšiu pozornosť pri nejakej pracovnej činnosti je nadľudská úloha pre mnohých z nás. Pri práci s elektronickým zariadením prichádza užívateľ do styku s viacerými vyrušujúcimi faktormi, prichádzajúce maily, chat, facebook, lákadlo listovania stránok na internete apod. Absorpcia reklamných informácii mozgom v tak nesústredenom rozpoložení je skutočne nízka aj u tých najlepších.

Pri vytlačenom obsahu sa ľahšie „zaháknete“. Ak sa prečítate nejakú informáciu od začiatku do konca, a až po jej prečítaní rozhodnete či to bola strata času, alebo nie.

Kým diskusia či je digitálny marketing najčastejšou a najpopulárnejšou voľbou marketérov v súčasnosti je zbytočná, netreba zabúdať, že nie je jedinou možnosťou. Je tu aj print marketing, ktorý si drží svoje silné pozície a je stále lákadlom pre oči čitateľa.

 

PrintMaster

5 najpopulárnejších techník pre tlač vizitiek

23.10.2018

Uvažujete o nových vizitkách, ale neviete si vybrať z množstva ponúkaných alternatív? Radi by sme Vám uľahčili proces výberu a predstavili 5 najčastejšie používaných techník výroby vizitiek. Váš návrh sa tak môže lepšie prispôsobiť Vášmu obchodnému štýlu a stále vyzerať vysoko profesionálne. Laserové vyrezávanie Táto technika sa v [...]

Ako eliminovať zasekávania papiera počas tlače

03.10.2018

Jeden s klasických bolehlavov súvisiacich s tlačením papiera je jeho občasné zasekávanie sa. Papier počas procesu tlačenia prechádza sústavou valcov, túto trajektóriu pohybu nazývame jednoducho dráha papiera. Používaním tlačiarne dochádza k opotrebovaniu jednotlivých dielov, vnútornému znečisteniu od pôsobenia šmykových napätí, znečisteniu z exteriéru [...]

Výber tlačiarne pre domáce použitie

21.09.2018

Vhodným výberom tlačiarne pre Vašu domácnosť ušetríte nie len fúru peňazí, ale aj času. V závislosti na užívateľských vlastnostiach, ktoré od tlačiarne očakávate; máte k dispozícii na výber z množstva alternatív. Potrebujete ju na rekreačné využitie, pracovné, alebo oboje? Pre školské požiadavky Vašich detí, alebo si nosíte prácu domov, prípadne [...]

Branislav Gröhling

Gröhling potvrdil, že sa diskutuje o zrušení deviateho ročníka

27.05.2020 14:08, aktualizované: 14:34

Podľa ministra školstva Branislava Gröhlinga to však bude rozhodnutie odborníkov.

Austrália firmy banské daň štát príjmy očakávania

Ťažobná spoločnosť zrejme zničila 46-tisíc rokov staré archeologické nálezisko v Austrálii

27.05.2020 13:44

Stalo sa tak počas rozširovania bane na ťažbu železa v západoaustrálskom regióne Pilbara.

Vydra

Návrh obstarania radarov predloží Naď do konca roka, nákup 4x4 sa ruší

27.05.2020 13:01

Samotný proces obstarávania radarov má pokračovať do 30. septembra. Zmenu termínov schválila vláda. Nákup viacúčelových taktických vozidiel 4x4 vláda zrušila.

Jozef Lenč

Lenč: Misky váh sa v Smere preklápajú, Pellegrini má v rukách tromfy

27.05.2020 12:00

Podľa politológa Jozefa Lenča môže mať Pellegrini rukách tromfy, ktoré hrajú v jeho prospech.

printmaster

Autorizovaný servis tlačiarní, predajca tonerov. Košice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 28
Celková čítanosť: 58694x
Priemerná čítanosť článkov: 2096x

Autor blogu

Kategórie